Choklad+

 Vad glad jag blir att fler har förstått hur underbart ljuvligt gott choklad är! *ler brett* Eftersom jag har pratat om chokladfontänen på Peter Beijer, så kommer här en bild. Jag vet att den ser mörk ut, det är för att den är tagen i motljus (enda sättet som jag kunde, tyvärr). Som sagt 16 kilo smält choklad som hela tiden rinner på ett mycket smakfrestande sätt! *ler igen*

Den andra bilden är kompisen som försöker att inte välja allt i butiken, utan begränsa sej åtminstone en aning *fnissar*. (Jag tror att hon satsade på en dryckes-pinne: Aztekernas gudadryck mörk (eller som jag sa, ”ge mej en mörk Aztek!”) Ingefärschoklad, vit choklad med chili, ljus och mörk choklad med marcipan samt någon mer sort som jag inte minns, kanske var det tryffel med calvados)

Allt gott till dej!

Kommentera

