Skor i stl 37!

Oj!

(kan man börja med att skriva så?)

Jag är helt och fullständigt överlycklig! Jag var ute i Höganäs tillsammans med mamma, för att titta i de olika outlet butikerna som finns där. Har aldrig varit där tidigare.

Vi tittade i Kosta, Orrefors butiken först. Det fanns en hel den fint där! Låga priser, och visst, andrasortering, men, det syns inte särskilt mycket, ärligt talat. Köpte en present till kusinens dotter som snart fyller 18.

Sedan gick vi in i skobutiken, och det var nu det roliga började! *ler vid minnet* De hade fått in en provkollektion i damstl 37 och herrstl 41. Det fanns skor, sandaler, sandaletter, stövletter och det mesta var riktigt snyggt! Bra kvalité och priset var RÄTT! Öppen tå=150:-, andra kostade 200:-. Dessa prov är modeller som kommer under 2007, eller så blir det ingen produktion av just den modellen, då är man ensam om paret!

Jag samlade på mej nio ljuvliga olika par skor. Jag satte dem alla framför mej, och njöt av stunden! Här skulle jag prova nio ursnygga par skor, och alla i min storlek! Potentiellt ville jag ha alla paren!

Efter provningar, och små promenader fram till spegeln, beslöt jag mej för att köpa två par. Dessa två par skor känner jag mej otroligt nöjd med! Det ena paret är vita 40-talsinspirerade med en romantisk touch av spetsmönster i lädret. Lagom klack, och sitter som en handske. Det andra paret är ett par sandaletter i svart med silkeslen ”rostfri” dekoration i form av ”knappar” utan hål. De har ganska hög kilklack, och en smal rem att spänna om vristen.

Om du har storlek 37, (eller är kille och har storlek 41) – skynda dej ut till Höganäs ”outletområde”. Jag var där i torsdags 1 mars.

Allt gott till dej!

PS. Till Jeanette, jag tänkte på dej, men hade ett bokat besök, och hann tyvärr inte träffa dej och Rick DS.

Kommentera

