24.se, sista inlägget i ämnet (hoppas jag)

I torsdags, fick jag mina batterier i ett kuvert, utan följesedel eller någon kompensation för min nästan månadslånga väntan. Jag tror att det beror på att jag sände dem ett nytt mail i tisdags:

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hej!

Batterierna som jag beställt, har jag ännu inte fått. Nedan syns min orderbekräftelse. Som det också framgår, har jag redan betalt mina batterier. 

Hur låter er förklaring att ni ”sänt mina varor” två gånger, och de ännu inte kommit fram?

Mina sönder som ej kan använda sina spelare under tiden som vi väntar på er leverans, är oerhört ledsna och besvikna.

Jag bara väntar på att det ska bli fredag, då kommer jag att häva köpet (detta förutsätter att jag ej fått batterierna, men jag tror inte på någon som helst försäkran om att de är skickade). Då ska jag omgående be att få pengarna tillbaka, och om ni inte ger mej dem, ser jag verkligen fram emot att polisanmäla er.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jag antar att de först efter mitt brev, sände mej batterierna. För varför skulle batterier som var sända onsdagen den 28 februari komma fram torsdagen den 8 mars, troligare då att batterierna sändes 6, eller 7 mars. De fungerade i alla fall.

Allt gott till dej!

2 thoughts on “24.se, sista inlägget i ämnet (hoppas jag)

  1. Det var ju skönt att dom kom fram til slut, men så dåligt att det skulle ta sån tid!Måste berätta att när jag var ute med Rick sist så gick han JÄTTEBRA och drog nästan inget alls i kopplet! =) *stolt*KRAMAR!

  2. Rick kom senare och slickade mig på handen han bet, nu ligger han tätt intill mig och sover. Jag blir lite rädd när han gör så här, men jag är helt övertygad om att det ommer försvinna med lite träning!KRAMAR!

Kommentera

