På begäran


Jag pratade med Mona igår, och hon bad mej att lägga upp bilderna på mina nya kläder här. Kjolen är i 100 % lin, och den är ganska tunn i tyget, jag älskar färgen! Jag hade väl tur, och fann denna på Fleninge jakt och vapen, när jag var där tillsammans med maken  fredags. Jag antar att de reade ut förra säsongens kläder, så jag gav 200 istället för 895.

Koftan är av 55 % silk, 30 % nylon och 15 % angora. den är väldigt tunn, och den har huva och det är sammet påsytt bredvid dragkedjan. Koftan är riktigt ljuvligt mjuk! Rean gällde även här, och jag gav 300 istället för 995. Jag har länge letat efter en kofta i den stilen.

Märke på båda: Dranella http://www.btxgroup.dk/Default.aspx?ID=37

 

One thought on “På begäran

Kommentera

