Jag blev utmanad av Jeanette

på MINA DJUR OCH JAG – bloggen

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information”

1. Jag gråter när jag ser ett nyfött barn, när jag känner empati med någon, när jag är övertrött, när jag tänker på och försöker förklara något traumatiskt, när jag känner så mycket kärlek att det inte får plats i hjärtat.

2. Jag tycker att det är skoj att leka med hundarna, skoja med sönerna och andra i familjen. Det är väldigt skoj att spela kort eller spel med roliga vänner. Det är skoj att resa, träffa nya människor, jag skrattar hejdlöst åt skämt – gärna engelsk humor!

3. Jag är rädd för att bli missförstådd, och jag försöker övervinna min rädsla att ”göra bort mej”.

4. Jag får panik om jag blir fasthållen, och jag inte kan röra mej, eller om jag sitter fast.

5. Jag älskar min make och mina söner, mina vänner, mina släktingar och god mat och dryck!

6. Jag önskar att min kropp var stark, pigg och frisk, och att alla människor ska må bra. Och jag önskar att det var lättare för alla att säga förlåt.

Jag vet inte vem jag ska utmana just nu. Återkommer i ämnet.

Allt gott till dej!

One thought on “Jag blev utmanad av Jeanette

  1. Han såg rätt bra ut ;)Ja, känner man Rick och vet hur glad och så han är så är det lite extra roligt =)KRAMAR!*sitter vid telefonen och väntar* =D

Kommentera

