Hängmattefilosofi


Sådan utsikt har jag, när jag ligger i hängmattan, som maken var flitig nog att sätta upp idag! Jag har längtat länge (läs i åratal) efter en hängmatta! Senast jag låg i en var i Zimbabwe-04, och då somnade jag! Hur skönt som helst!🙂

Jag premiärlåg i den idag, och bara njöt av solen, lätt vind och all grönska. Strax efter jag lagt mej där, hoppar hundarna upp! *skrattar* Det blev obalans! *skrattar* Först den yngsta, sedan den äldsta, som i a f hade vett nog att sitta still.

Allt gott till dej!

3 thoughts on “Hängmattefilosofi

Kommentera

