Karibisk soppa

 

 

 

 

 

 

 

 

Hej! Nu har jag äntligen lagat till Karibisk soppa, så du kan se hur den ser ut! Här hittar du receptet: http://blogg.aftonbladet.se/blog.php?blog=11826&m=2&y=2007

Idag tog jag i svarta tigerräkor. Det är så gott! jag hade i alla kryddor som det stod, samt en hel medlestark/stak chilifrukt utan kärnor. Det hettar till, men smakar underbart! Jag gjorde dubbla portioner, och fryser in utan räkor. för att senare ta i det jag för stunden är sugen på.

Allt gott till dej!

Kommentera

