Sorry

Räknudlar
Denhär bilden hör egentligen till ”ingefära” som jag skrivit om tidigare, men, just då hade jag inte tillagat rätten, så jag saknade en bild. Här har du den!

Eftersom jag just nu går på en ganska omfattande försäkringsmedicinsk utredning, tar det nästan all min energi och tid. Det är därför jag ”inte är flitig” med att skriva. Men det kommer mera. Jag har ett par bilder, som bara väntar på text. Växthuset är klart nu. Oh, vad det är stort, och fint! Är så GLAD!

Allt gott til dej!

One thought on “Sorry

  1. allt du lagar ser så otroligt gott ut, måste leta upp inlägget med receptet :-)jag har funderat på den bok du nämner… men längre har jag inte kommit.ha en skön kväll

Kommentera

