Läst en bok

Jag har läst en bok: ”Män som hatar kvinnor”, det är den första boken av tre, som Stieg Larsson skrivit. Tyvärr har han gått bort, så fler blir det inte. Jag vill bara säga att boken är riktigt sanslöst bra! Det är en bra story, enastående karaktärer, och bra språk dessutom. Gillar du deckare, så passa på att läsa och njuta! Dessa tre böcker lär vara en serie, varav jag har läst den första, och beställt den tredje på Månadens bok, som månadens bok. Jag längtar efter att börja läsa nästa!

  • ”Män som hatar kvinnor”, Norstedts Förlag, 2005
  • ”Flickan som lekte med elden”, Norstedts Förlag, 2006
  • ”Luftslottet som sprängdes”, Norstedts Förlag, 2007

    Allt gott till dej!

     

  • 5 thoughts on “Läst en bok

    1. Jag brukar gömma godis och leksaker lite överallt som han får leta upp. Han är jätteduktig på det =DIbland stoppar jag hans favoritboll innanför min tröja som han får komma på hur han får tillbaka den =) Första gångerna klarade han inte det, men nu kan han efter en del tänkande =DSpår tycker han om! Och han är duktig oxå!!KRAMAR!

    2. Rick älskar att sitta på balkongbordet och titta på allt som händer utanför. Vi har ju ett gymnasie där. Helt plötsligt börjar han skälla och svansen viftar. Helt underbart tycker han! =)Där är 2 hundar han ALLTID skäller på, det är hans bästa kompis mopsen och hans favorit flicka schabradoren =) Han blir helt ifrån sig av glädje när han ser dom. Men han förstår inte varför dom inte kommer när han skäller på dom…. (Kanske lite svårt på 3e våningen ;D?)Han börjar skälla mindre där hemma nu!! Det är inte ett problem längre! =DKRAMAR!

    3. Jo, du sa att när den lille låg på sin plats och vila/sov skulle vi låta den vara =DFast Rick har alltid mycket hellre legat intill mig. När han var riktigt liten låg han PÅ ansiktet eller halsen!! Nu ligger han på min rumpa eller mina ben.Men jag har i alla fall låtit honom vara ifred!KRAMAR!

    Kommentera

