Läs inte!

… om du är känslig!

Jag kommer att skriva om något så otroligt som analblekning! Ja, du läste rätt, analblekning, det finns, och det finns folk som utför själva blekningen av nämnda ställe, och det finns människor som betalar pengar för att få det gjort!  *ropar uaäääää*

Allt började när maken läste om det i tidningen, att numer är det många som åker till Argentina för skönhetsoperationer, för de får både semester och jobbet gjort till ett totalt rimligt pris. Det stod bl a att de utförde analblekning.

Frågan jag ställer mej är, vem gör det?  Finns det en person som kan stå upp och bli ”Analblekningens ansikte utåt”, och berätta om detta. Och hur kom han/hon på idén över huvud taget?

Vi skriver Han tills vidare, för att göra det enklare, men det kan lika gärna stå hon.

Hur har han kontrollerat att hans anus är för mörkt och måste blekas? Har han varit otroligt akrobatisk, och tittat i en spegel, eller har han ställt sej på alla fyra och frågat någon? I så fall vem? Exakt vilken färg har idealanuset, och kan alla få den färgen som vill ha den?  

Vem kommer, efter utförd blekning att en dag utbrista: oh, vad fint, jag ser att ditt anus har exakt rätt nyans! Fantastiskt, får jag ta en bild?

Vilken utbildning har den som utfört blekningen? Har hon (för enkelhetens skull) kanske haft det som drömyrke ända sedan hon var liten? Har hon möjligheter till att avancera inom sitt gebit?

Ni får ursäkta ämnesvalet, jag vet att det är ganska utflippat, men jag kan inte få detta ur huvudet. Jag har ännu ej kontrollerat om jag tror att jag behöver en, men maken har aldrig klagat, och vi har varit gifta i snart 17 år.

Jag hoppas att ingen hackare sitter och kollar vad jag håller på med, när jag trycker in ordet analblekning på Goggle och enter. Det känns bara hur pinsamt som helt. Men jag skulle tycka att det var kul att intervjua en som jobbar med det!

Titta på bilden på Västeråsbloggen, den illustrerar vad jag talar om!

Kom ihåg att jag varnade och skrev Läs Inte!

Allt gott till dej!

13 thoughts on “Läs inte!

  1. OJ! Ja du, det händer verkligen märkliga saker i människans psyke…Du, du glömde en fråga som du måste ställa om du intervjuar någon med sådant yrke : Får man bättre självförtroende efter en analblekning? Mår man bättre rent allmänt? Är det den nya ”flygan”?Jaja, det var visst tre frågor hi hiMärkliga vi människor är!*himlar med ögonen*

  2. Antar att man ska vara blekt rosafärgad i arslet nuförtiden då?Helvete, kan man inte få ha någon enda liten fläck på kroppen ifred?*morrar*

  3. Ohh, vänta tills du läser Änglar!Ja sushi för nybörjare är riktig bra.. fast så säger jag om alla😉 Om du väntar dig sushi i den kommer du bli besviken..😉 Är så lättad över regnet som kom, har väntat i en vecka!

  4. för det första är det helt och hållet oemotständligt om du rubricerar på det viset :Dsen så kan jag väl tycka att man själv inte har någon direkt nytta av det där? och om man är analsex-fantast, kan väl knappast det göra markant skillnad om man ska dit o gräva i alla fall? Eller?😛

  5. Ja, det som är mest tragiskt är när det kommer till större brott, som till exempel våldtäkt eller grövre misshandlar med mera. Vet om många fall där de har klarat sig undan med böter och sammhällstjänst. Vilket för mig är en piss i havet. Usch. Hur ska man göra för att visa att sånt här inte ok? Jag står handfallen. Och precis som du säger, är det skrämmande hur många som vill ta saken i egna händer. Allt sådant här leder ju också _tyvärr_ till större fördomsfullhet! Usch, ja du ser! Blev ni ersatta för det?Om ”läs inte” – inlägget: haha ja! VA? måste vara män som gillar män då?

Kommentera

