Tebax med sushi!

Skogssvamp

Hej!

Ja, jag har inte varit här på en stund. Tanken var inte att min frånvaro skulle vara så länge, därför skrev jag heller ingenting  som förvarnade. Ska försöka göra det hädanefter, om det blir aktuellt. Jag har haft en sommar som nu i backspegeln varit både kalas och helt kass. 

Jag har haft en rolig, trevlig, snäll, rar och intelligent väninna boende här, i närmre två veckor. DET var bra! 

Jag har varit tvungen att genomgå undersökningar i en utredning, som bara stulit energi. Det var kass. 

Jag vill gärna berätta om det som hänt och händer i växthuset. Jag tror att jag behöver lite råd J 

Jag vill gärna berätta om min kära Ella, som varit ute och simmat mer än någonsin i Skäldervikens vatten. 

Och jag vill gärna skriva ett par rader om trevliga saker som jag gjort i Helsingör. 

Och kanske lite om mat och annat trevligt, som att jag gjort sushi igen (Åh så GOTT)! 

Allt gott till dej!

One thought on “Tebax med sushi!

  1. ÄNTLIGEN är du tillbaka och jag har missat din återkomst!!!!!??????skummade igenom alla dina inlägg nu, ska in och läsa mer noga imorgon, det är sängtajm nu, klockan ringer toktidigt varje dag!I somras var min syster och jag och fikade på Helsingörs äldsta ”fik” kommer inte ihåg vad det heter… men det hade x antal hundra år på nacken… kram

Kommentera

