Skön musik

Vill du veta vad jag ibland lyssnar på? Youtube är en bra sida, där hittar man ”allt möjligt”🙂

En skön låt, som är väldigt bra! U2 och Mary J Blidge sjunger One.

Denhär har jag också lyssnat på ett bra tag, men den är så smittsamt skön! Det är Maroon5 som sjunger Makes me wonder

Lyssna på barnens skratt, blunda, och dröm dej till en varm och skön solstol i lä på semesterorten. Skrattet är smittande, och texten är ironisk.🙂 Jag kan inte motstå Cornelis Wrejsviks Turistens klagan

Okej, den har hängt med ett helt år nu, och jag har nästan lyssnat sönder den, men, jag gillar videon, Cirkus soleil-känsla där. Panic at the disco Write sins not tragedies

Allt gott till dej!

One thought on “Skön musik

Kommentera

