Bra förklaring.

Har varit ”borta” ett par veckor nu… Jag har en bra förklaring. Jag har varit hos en sjukgymnast och blivit ”överbehandlad” (hennes ord för det). Det har lett till att jag inte bara har ont där jag brukar, utan på i stort sett alla andra ställen, t ex under fötterna och i korsryggen. Har helt enkelt varit helt under isen.

Är på väg upp igen, men s a k t a går det. Ska till samma sjukgymnast imorgon igen, känner mej otrygg. Har talat med min läkare, som pratat med sjukgymnasten, hoppas det hjälpte. Vill inte ha mer behandling, tänk om jag får en liknande reaktion igen? Men, min läkare rådde mej till att inte ge upp än. Är inte modig alls.

Allt gott till dej!

2 thoughts on “Bra förklaring.

  1. det finns något som heter ”det måste alltid bli värre innan det blir bättre”hoppas att det är det det handlar om i ditt fall. (blev många ”det” i meningen)hemskt att ha ont under fötterna, jag brukar ha det ibland,, fruktansvärt, måste alltid ha varmt på fötterna även inomhus… året om. Kram till dig

  2. Oj oj, vad kämpigt. Men säger läkaren att stå ut och att det nog blir bättre i längden, efter att det har blivit sämre… så får man ju hoppas att denne har rätt.Stort lycka till gumman!

Kommentera

