Julkort

Julkort
Jag har inte skickat några julkort till någon alls på två år (Jag ringde ena året, och sms’ade andra). Men, igår satte jag mej med väninna M hos henne, och vi gjorde julkort tillsammans. Ärligt talat, det var oerhört kul! Kändes skoj och inspirerande att vara kreativ (det var ”länge” sedan). Känner du att att pysselbegäret vaknar, rekommnenderar jag starkt att göra egna julkort! Här syns många änglar, jag gillar dem! M bjöd på mat hela dagen dessutom, vilken tur att jag har en sådan underbar väninna!

Allt gott till dej!

4 thoughts on “Julkort

  1. Vad fina, och så är det ju så mysigt att sitta och pyssla också, speciellt tillsammans.Jag och min make sitter gärna och pysslar ihop. Senast med julkorten. Blev en blandning av akvarellmålade himlar, bomull som snö, tomtar ritade av mannen och sedan en ram runt. Riktigt trevliga :)God Jul på dig också, och här ser man fram emot att få se en massa härlig julmat förstås…

Kommentera

