Träffa M!

Ronbert o Melvin
Lasse o Melvin

Jag bara måste få presentera M! Han är son till min gode vän L och K. När M föddes, hade han hår, och inte bara lite fjun, utan riktigt långt hår! Ni som liksom jag har hört att man under graviditeten har mycket  halsbränna när barnet har mycket hår, tycker nu synd om K. Gör inte det, hon hade inte särskilt mycket halsbränna, säger hon.

På den övre bilden är M tre månader, på den undre är han sexton. Sexton månader med hippiefrisyr! Coolt! Hela M’s liv, har det såklart varit mycket prat om håret. Det föds ett så hårbeväxt barn ungefär vart 10:e år, på M’s BB. Så han var verkligen ”uttittad” redan där.🙂

Numer är det ofta människor som tar fel, och tror att han är en tjej. Ja, det är ju oftast tjejjer som har långt hår. Men, jag kan förstå att föräldrarna tycker att det är sött, eftersom det gör M så speciell. Han är dessutom en väldigt härlig kille, med lätt för att le, och massa bus, fast på ett härligt sätt!

Jag är glad att även du fick träffa M!

Allt gott till dej!

3 thoughts on “Träffa M!

  1. vilket sött litet troll *fnissar* vill också ha en bäbis med mycket hår.. såg på rocky 2 igår, den bäbisen! *min bäbis, vill ha, nu!* :)massa kram och hälsa trollet, mamman & pappan🙂 /ModeMajk

Kommentera

