Ängelholms mest ljusklädda hus!

Julhuset2
Julpyntat
Om ärligheten ska fram, passade det även bra till nyår, för där, ovanför taket, ser det ut som ett litet fyrverkeri, för ljuset rör sej från centrum och utåt.

Jag kan inte låta bli att tänka att jag är glad att jag inte är granne till denne oerhört ambitiösa människa. Måste vara svårt att koppla av allt blinkande.

Maken sa att det sker att de som gör såhär, får sponsring av ellleverantören. Jag hoppas verkligen att de får det!

Jag har varit utanför huset vid tre tillfällen och tittat. Först blir jag bestört, sedan känner jag glädje. Och varje gång, har även andra varit där!

Bilderna är tagna av Mona

Allt gott till dej!

2 thoughts on “Ängelholms mest ljusklädda hus!

Kommentera

