Hurra för IKEA!

Jag var på IKEA igår kväll, och köpte mej en säng/madrass. För en gångs skull, tänkte jag utnyttja deras transportservice. Jag bokade transporten i ”byten/reklamationer”, och betalade.

Redan idag, fick jag det jag köpte levererat! De skulle komma mellan 10-14, och de kom 12. Alldeles utmärkt! Jag känner mej verkligen nöjd p g a deras som jag upplever det, goda service.

Dessutom är personalen på IKEA alltid vänliga och hjälpsamma. Bara en sådan sak som att det kom fram en tjej (Camilla) och frågade om jag ville ha hjälp, och gav mej rätt och bra hjälp.

Allt gott till dej!

2 thoughts on “Hurra för IKEA!

Kommentera

