Som ett brev på posten…

Syster

Jag fick ett brev igår, från min lillasyster B. Det var väldigt kul, för jag fick två påsar med olika smaker på roobioste, och fyra olika med grönt te, och en med svart ”påskte”. Jag har rean hunnit prova grönt te med ”vilda körsbär”, och rooboiste med ”äpple och citron”. Båda var ljuvligt goda, och ingen hade jag smakat tidigare. Jag dricker väldigt mycket te, sådär 2-6 koppar om dagen, är vanligt. Alltid grönt på morgonen, och alltid roobois på kvällen, däremellan skiftar det!

Min syster sände även med en tidning, där hon och hennes yngsta dotter C var med. De var jätte, jättesöta båda två! Min syster har varit med i ett tränings och viktminskningsprogram där hon bor, och gått ner 20 kg! *applåderar* Hon har verkligen blivit snygg! Jag är väldigt stolt över att ha en så snygg och söt syster.

Dessutom skämmer hon bort mej med ett ”tiramisu-ägg” (jättegott), och en minikaka med premiumchoklad, som ännu inte är öppnad, men sparad… jag blev väldigt glad.

Allt gott till dej!

2 thoughts on “Som ett brev på posten…

Kommentera

