Glad påsk!

Påsk

Upp-och-ner-vända-världen, när vi i Skåne som inte haft snö i vinter, får snö nu! TOKIGT! Ja, du ser snön genom fönstret. Blomman fick jag av min snälla mamma! Jag tycker att den är jättefin, och ville dela med mej av påskstämningen. Annars är jag ganska usel på att påskpynta. Jag vet inte, jag, har bara inte lust.

Här hemma håller vi på att byta bokhyllor, och möblera om. Har även köpt nya gardiner, de ser ut fototryckta med grenar med löv på. IKEA, såklart. Maken, som är ledig denna veckan, lägger mycket jobb på att få allt i ordning. Han är ibland trög i igångsättningen, men är han över den tröskeln, är han oerhört effektiv!

Igår, var vi och träffade B o T från Zimbabwe. De (åkte hem idag), var här för att hjälpa en man som skjutit en elefant, med hans trofé. (Ja, det är tillåtet) Vi har besökt B o T i Zimbabwe, de bor i Bulawayo. Vi hade en fantastisk resa dit 2004. Det var oerhört glädjande att få träffa dem igen!!! Vi vill åka igen!

Allt gott till dej!

One thought on “Glad påsk!

Kommentera

