Bilbesiktning

FÖRLÅT! Här kommer en liten klagovisa:

Jag har en golf från -05, och den får jag ombesiktiga! Vet du varför??? För att bilen har en modern teknik, som kräver att vid service, ska den kopplas in till en dator som talar om för bilen att motorn är servad, annars lyser en skitlampa på instrumentpanelen som jag får ombesiktning på! Trots att allt fungerar!

Anlitade en firma som tog halva priset mot märkesverkstaden vid servicen, och trodde att jag var smart. Nu får jag bita i det sura äpplet och trots allt ändå besöka märkesverkstaden för att få ordning på lampan på intrumentpanelen.
Kontenta: Ibland är det ändå bra att ha en gammal bil.

Allt gott till dej!

One thought on “Bilbesiktning

Kommentera

