Nordnorge nästa!

Jag ska åka till Nord-Norge! Redan på onsdag tar jag flyget från Köpenhamn till Narvik/Harstad flygplats i Evenes. Jag ska träffa mina kära (halv) systrar, mina härliga systerdöttrar, hela 6 stycken!!!!! Ska även träffa min far, hans fru och min morfar och min äldste morbror och hans fru. Jag tänker även träffa min (nästan) bror, hans son och f d flickvän samt även min väninna M, som även finns här.

Jag tycker att det ska bli jätteroligt! Jag har inte varit där på snart 2 år, så det är på tiden! Håller på att skriva listor över vad jag  ska ha med. Försöker även finna bra gåvor till mina släktingar, vilket är lite stressande men kul. Det enda jag oroar mej över, är om pojkarna i huset klarar av att hålla mina tomatplantor vid liv! Väninna M sa att jag ”skulle ge dem en morot” *fnissar*. Bra förslag, tycker jag!

Sedan kommer jag inte hem förrän 26 april! Så här blir nog inte speciellt mycket skrivet de närmsta veckorna…

One thought on “Nordnorge nästa!

Kommentera

