Tillbaka i min trädgård!

växthuset m tomater
tulpan
plommonblommor
Jag kom hem från det härliga innehållsrika underbara och oerhört vackra nord-Norge i lördags! Jag har haft det alldeles utmärkt jättebra! :-)Jag har tänkt att snart komma med lite bilder därifrån.

Jag fick ju nästan en glädjechock, när yngste sonen lyckats få alla min små plantor att överleva medan jag var borta! Jag planteradeut alla tomatplantor igår. Jag hoppas och tror att det ska bli jättebra! Det blir mycket mer tomater i år! (hoppas jag)

Sänder även en ljuvlig bild på tulpaner och plommonblommor.

Återkommer snart med lite härliga bilder från nord-Norge!

Tack för alla kommentarer medan jag varit borta.

Allt gott till dej!

2 thoughts on “Tillbaka i min trädgård!

  1. fantastiska bilder från Norge. tack för att du delar med dig.att jag blev så arg idag berodde på en rad händelser, utlösande faktor var en som skällde ut mig för något jag inte var skuld till. Det kostar på att ha 30-40 personer framför sig varje dag och minst hälften av dem gnäller och är missnöjda, jag får ut för något jag inte kan påverka, idag rann det nästan över, skönt att vara ledig 4 dagar och komma ur spåret lite. ha en fortsatt skön helg. kram

Kommentera

