Välkommen till min djungel!

djungel-tomater

Om du har lust att jämnföra titta här! Fast nu måste jag ta bilden i ett lite annat perspektiv, annars får jag inte med allt! Det är oerhört många gröna tomater i alla former och storlekar på plantorna, och ännu mer blommor, som verkar lova fler tomater. Jag tycker att det är så kul!
plomontomat

Är bara tvungen att visa denna närbild, på en utsökt formad plommontomat. plantan har jag fått av svärmor. jag har 9 olika sorters tomater, ska bli spännande när de börjar mogna! Bilderna är tagna igår.

Allt gott till dej!

4 thoughts on “Välkommen till min djungel!

  1. Ja visst är den härlig. Jag har lånat den av min favvis föreläsare och författare. Klas Hallberg. Har du inte sett honom så ta chansen, det är underbart!/Mo

  2. lyckost dig som har ett växthus! :)det är så underbart att få odla själv, det smakar så gott att plocka direkt av buskarna och äta.. mmmmmmmmoch ja, vi gillar nog choklad båda två, i alla fall sån där superchoklad som man köper på de speciella ställena. hon är fantastisk Maria Escalante….

  3. Svar på din kommentar:Skojar du med mig?På vilket sätt? Är det för uttalet – eller grammatiken?För min polack anser att polska är ett väldigt rent språk. När han sa det så kunde jag inte hålla mig utan skrattade rent ut HA HA HA

Kommentera

