Eld

 


Igår kväll, var jag och min kusin J ute och cyklade. Jag hade turen att få ett samtal från C, som berättade att hennes dotter M, som kom 8:a i EM i drillning, skulle uppträda med tända ”drillpinnar”, nere vid havet på kvällen. Även om jag haft turen att se henne tidigare, ville jag gärna se henne uppträda igen! Och nu hade hon även köpt jonglerbollar (som hon sätter eld på), som hon skulle prova för första gången.

Här ser du lite bilder, som jag hoppas kan ge dej en aning om hur det var. Det som även är så häftigt, är ljudet av elden som rör sej genom luften.

Och, eldslukaren är en kille, en kompis till M, och inte M.

Allt gott till dej!

4 thoughts on “Eld

  1. Häftigt…..fina bilder….när jag fyllde 30 så elddanssprutade en kompis till Mig….hon var åxå duktig på det.Va de kan komma på va?Ha dig en go kväll😀

  2. Så effektfullt! Urtjusiga bilder! Men jag kan inte låta bli att undra hur hon kommer se ut i halsen så småningom. Eller är det helt ofarligt? Vackert, hur som helst!

  3. hej, jag var inne o kikade tidigare, men så ”skulle bara” dottern något… :)tack för dina ord om mina lapptäcksvedermödor.men det är som med små barn, ett kärt besvär.. och så blir man så stolt när man lyckas få det bra.

  4. du var visst kvar hos mig medans jag kikade in till dig :)om du en gång smakat Maria Escalantes choklad kommer du att älska det. De tryfflar jag tidigare smakat från andra bra producenter kommer inte upp i hennes klass, tyvärr eller som tur är, vilket man vill. och jag måste säga att jag är glad över att jag inte har hennes godbitar i samma stad som jag bor i. Kan varmt rekommendera ett besök i Malmö och Gustav Adolfs Torg, ta med kylväska för du kommer att vilja handla med dig massor hem! till och med min dotter har insett skillnaden på choklad och choklad🙂

Kommentera

