Salta stänk att minnas

Dagens fulaste fångst. Men makrillerna som vi drog in, blev rökgrillade dagen efter. Gott, gott.

Våra vänner M och M, som var med oss ute på havet, här rastar vi i Magnarps hamn. Vi hade även ett stop i ”Sibirien” tidigare på dagen, och köpte glass. Samt ett stopp i Arild – ”kissepaus”. I Arild var det hett som i en gryta, men fullt av båtar i alla storlekar och former i den lilla hamnen. Där är supermysigt!

En stilla kväll i Magnarps hamn. Här stannade vi till, och avnjöt gubbröra på kavring, och vars en iskall öl på hamnkrogen. Mmmmmmmm

Du har sett mej lägga ut liknande bilder förr, men jag tycker att solnedgångar är så vackert!

Som ett fyrverkeri av färger! Det var en kväll att njuta på havet!

Allt gott till dej!

7 thoughts on “Salta stänk att minnas

  1. Men hallå…härliga bilderKul att hitta dig här :)) Sitter i Göteborg just nu. Ska kolla in din blogg mera när jag kommer hem. Lägger till dig bland mina favoriter så jag inte tappar bort dig…heheHa det gottkram’Emma

  2. Vad härligt det ser ut! Kul att du delar med dig till oss som sitter kvar i stan och får nöja oss med fryst torsk till middag hahahahaSvar: Du satte fingret precis rätt där! Jag är skitförbannad.Kramiz

Kommentera

