Rag and bone

Jag tittade just på Kanal Lokal Skåne, och såg min gamla vän och skolkompis Mats Nilsson i rutan. Han uppträder ikväll på Malmö-festivalen kl 22.45 på Lördagsplan (vid filmtältet). Han sjöng och spelade lite live idag så jag fick ett smakprov. Jag lyssnade på låtarna på hans hemsida, och denna blev fort en favorit. Det var skoj att se honom, jag gillade både röst och sound. Och jag vinkade lite sådär fånigt  hej, och tänkte att han är sej bra lik. *ler soligt*

Yngste sonen är på festivalen med flera av sina vänner, hoppas de har roligt!

Allt gott tilldej!

Kommentera

