Släktträff o besök hos svärmor och svärfar

Deras hus i juni

N får hjälp att klä på sej inför loppet

Att balansera en potatis på en sked, kan kräva en extra hand…

Här bjuder hon in till…

…denhär! Yummy!!!!!!! (petit choux-bakelse med hallon och vispgrädde)

Idag har jag varit hos svärmor och svärfar för att visa dem bildena som jag tog när vi hade släktträff hos dem, för ett par veckor sedan. Vi hade jättekul på släktträffen, och lekte lekar efter den goda maten. Jag träffar mina svärföräldrar ganska ofta, dels bor de närmre än mina föräldrar, dels brukar vi gå tipsrunda tillsammans på söndagar i Hembygdsparken. Det är väldigt trevligt.

Allt gott till dej!

4 thoughts on “Släktträff o besök hos svärmor och svärfar

  1. verkar ha varit en härlig dag i gemensamhetens tecken…..de där petittarna…..vilken dröm….ser sååååå smarriga ut….lyllosar som var där🙂

Kommentera

