Oh så snygga!

Okej, är man nygift, visar man sej INTE sådanhär för sin make! Men, jag har varit gift i snart 19 år…så det gäller inte mej!

Här är det mamma som får en ansiktsmask av Maria från ARTISTRY

Söta C, som är mamma till den eld-jonglerande M, hjälpte till, och fick ingen mask idag. Hon ser nöjd ut ändå.

Mycket trams och kul gillar vi! Mina skrivarvänner i aktion. (Det är M’s hand, som ska smeta på masken.)

Varför ville hon göra en sådan grimas när jag tog ett kort??? *skrattar*

Alla lika snygga!!!

Vi åt mat under kvällen. Jag fick en färsk lax av pappa.

Jag serverade kokt ris, en sås av creme fraiche + pressad citron + klippt gräslök, ugnsbakad sötpotatis + ananas + mango (JA, det är jättegott till lax!), samt filéad lax som jag kryddade med kryddpeppar, havssalt och pepparmix, och grillade i 10 minuter i ugnen. (en lättlagad rätt, tycker jag) Alla sa att det var jättegott, och fisken var ypperligt god. *ler* Tack, pappa! Till efterrätt åt vi en äppelkaka med jättetunn botten, som mamma gjort, med vaniljvisp till. Mmmmm

Tack ni som var inbjudna och kom! *ler soligt*

Allt gott till dej!

5 thoughts on “Oh så snygga!

  1. Tack för titten hos migNej, det var inte JAG som fyllde! Men TACK ändå! *skratt!*Jag och Iris sjöng för en arbetskamrat i morse, det var HON, som fyllde 22 år… det var länge sen JAG fyllde det…=O)

  2. visst är det härligt att vara härligt galen emellanåt. och ansiktsmasker och grimaser hör ihop.nu börjar filmen, jag återkommer senare. ha en fortsatt bra kväll.

Kommentera

