Väsande huggorm

Med min kära vän Ru’s hjälp, ligger denna nu på Youtube.

Allt gott till dej!

7 thoughts on “Väsande huggorm

  1. Nu går du in och tittar på filmen på youtube/ bredvid den finns en adress som heter Embed/ kopiera hela den.Öppna din skrivruta här/ tryck på källa/ klistra in adressen/ tryck källa igen / så har du filmen på bloggen! =0)

    • Tja, jag bara filmade, det var väninna M som petade på den! Det var ärligt talat ganska spännande, för det är inte ofta som man ser dem, i alla fall inte så nära!

  2. ……. Rick har bestämt sig… Nästa gång han hälsar på vill han INTE till Sibirien……Nja, helt ärligt så är det nog mer jag som tyckte det var ruskigt…Men jag skyller på Rick ;DJeanette och Rick

  3. Den var fin. Ska lägga den på min Youtube-lista.Tack snälla för dina kommentarer. Jag blir borta ett tag nu, ska ju ominstallera datorn på tisdag ändå. Hoppas Microsoft fixar det här för det är ju Internet och är ju inte själva datorns fel ( viskar: det är mitt fel).Ha det så gott. Hör av mig när jag är tillbaks igen.Kram

  4. Häftigt! Ormar är vackra på sitt sätt. skulle gärna vilja se en själv. På respektfullt avstånd det vill säga. Det är något visst med att få se djur i sin rätta miljö. Något du verkligen har erfarenhet av, från Afrika. Men där vore jag kanske inte lika intresserad av just ormar. Tur att våra inte är så farliga. Fint filmat!

Kommentera

