Gungeligung 4

Eftersom min gamla husläkare gått i pension, träffade jag för första gången min nye igår. Han verkade både grundlig, ha humor, och ganska trevlig. Det är första gången på över 20 år som jag har en manlig läkare.

Han trodde att yrseln berodde på vad han kallade för taggar i bihålorna. Hade yrseln suttit i innerörat, brukar allt snurra, sitter problemen i bihålorna, är det mera som gung. Och ja, det är mer gung, men inte regelbundet.

Har fått 2 sorters meducin (medveten felstavning), som jag innerligt hoppas hjälper!

PS. Idag ösregnar det DS.

Allt gott till dej!

3 thoughts on “Gungeligung 4

  1. Hej! Har haft så otroligt mycket en tid att jag inte hunnit kommentera, men läst har jag gjort. Vilket elände att du skulle få sådan efterhängsen yrsel. Fy sjutton vad jobbigt. Håller alla tummar för att du fått rätt medicin nu!!!

  2. Hoppas också innerligt att det hjälper.Ursäkta min frånvaro men datorn du vet. Trodde allt var okej. Men icke. Hinner bara börja skriva så är allt borta utan förvarning.Firefox fungerade, hurra. Men då la musen av. En hälsning hinner jag skicka dig innan det blir tyst frå min sida till jag fått tag på en ny,Var rädd om digKram

Kommentera

