Idol ikväll

Jag gick in för att höra Lars och Johan som jag missade, men, det gick inte att lyssna på Tv4’as idolsida. Har varit inne där tidigare, för jag ville lyssna åter igen på Robin E’s Michelangelo, det gick inte heller. Jag kommer in, och låten laddas, sedan stängs hela webbsidan ner. Jag hade fler flikar öppna, de stängdes också, och det var samma sak förra gången. DUMT!

Men ikväll var Kevin supergrym, och sedan Anna och Alice! Johan platsar inte längre, tycker jag.

Allt gott till dej!

4 thoughts on “Idol ikväll

  1. Kan tyvärr inte yttra mig alls. Jag har aldrig sett programmet. Men har ju sett och hört talas om både det och de medverkande. Men hur de låter? Ingen aning.Vill önska dig en trevlig helgKramizar

  2. åh såna rysningar jag fick i hela kroppen när jag läste det här. skönt att höra att han klarade sig så bra som han gjorde. skönt att du kan vara hemma hos honom ett tag, det hjälper nog er båda lika mycket.stor KRAM till dig..

Kommentera

