Juldagens bilder och besök på Les Trois Roses idag

Stillhet i utsikten från bron mot småbåtshamnen

Underbara färger i sjunkande sol, men, nu har det vänt, vi går mot ljusare tider!

Klitterhus i sent eftermiddagsljus.

Vindpinat trä, speglar ljuset så vackert!

Långa skuggor, maken vid min sida

Jag har varit ganska frånvarande på sista tiden, det vet jag. Saken är den, att jag har liksom mest haft ork till ”måste-saker”. En del bottnar i efterverkningarna av sonens trafikolycka.

Senast idag, har jag varit i Malmö på handkirurgen med sonen, och nu är jag rejält trött, men ville gärna visa lite bilder, och vill gärna berätta att tack vare min blogg-vän Cikoria, har jag idag besökt Les trois roses för fika och pralininköp. Pralinerna har jag köpt som födelsedagspresent från maken till mej. (jodå, jag får mer:-)) Jag åt fransk chokladkaka, och drack deras underbart goda kaffe vid fikat.

Bilderna tog jag när jag och maken promenerade vid havet på juldagen.

Jag önskar dej allt gott, god fortsättning på Julen, och ett gott nytt år!

5 thoughts on “Juldagens bilder och besök på Les Trois Roses idag

  1. jag såg rubriken, gissade att det var du, kände en enorm längtan efter att komma ned till Malmö och ta en fika där igen. vilka godsaker köpte du? hade dom chilitryffel nu? whiskytryffel?oj oj, snålvattnet rinner på mig.idag packade jag ihop några små påsar med chilifröer till dig, ska bara fixa ett kuvert också så att jag kan skicka det till dig.hoppas det blir bra med sonen.

  2. HejHar inte varit här på ett tag som du såg. Förstår ju att något hänt, men hittar inget att läsa. Hoppas dock att allt blir bra.Till din fråga: Jag vänder på den. Det är jag som ska undra vad du har för knep. För är det någon som är en jättebra fotograf är det du.. Inget fjäsk, nej jag menar allvar.Mitt knep: Det är bara tur.Gott Nytt ÅrKram

Kommentera

