Hemma igen!

Min söta kusin i sin helgrymma jacka som hon köpt i USA, en likadan som Cher har, och det finns bara två (jackor)

Mysbelysning vid öppna spisen på kvällen

Jag som gillar snö, gillade att det snöade. Tycker att ljuset är härligt, och utsikten fin!

Jodå, jag har kommit hem! Har tillbringat hela helgen hos min kusin, som bor strax norr om Stockholm, på landet. Hon kom till Sverige som ett-åring från Indien. Hon hade båda höfterna ur led, mask i magen och var undernärd, vägde knappt 5 kilo när hon kom. Jag var sex år, och älskade denna baby! Jag tillbringade väldigt mycket tid hos min moster, och vi har nästan vuxit upp tillsammans. 

Vi har haft jättekul i helgen! Vi har sjungit Singstar (PS2), mest ABBA – åh, det var så kul! Vi har shoppat. Vi har fikat (hurra, Waynes hade soyamjölk=caffelatte). Vi har varit på gudstjänst i Märsta Pingst, det var jättetrevligt, de hade bl a en helskön Columbiansk sångare som gäst. Vi har lagat mat. Vi har tittat på film. Vi har varit i Uppsala på Livets ords bokhandel. Och jag har hunnit spela spel med hennes son.

Allt gott till dej!

2 thoughts on “Hemma igen!

Kommentera

