Bio med Benjamin Buttons

På alla hjärtans dag var jag och maken, och väninna M på bio tillsammans. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv. Jag hade nog förväntat mej ännu mer, för jag trodde att den var i stil med Forrest Gump. Jag gillade nog mest första delen av filmen efter inledningen. Den får 3 av 5 tårtbitar med vispgrädde.

Men, det var jättemysigt att gå på bio!🙂

Nästa gång jag ska på bio, blir förhoppningsvis redan i slutet av månaden. Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson, ska ha premiär som film 27 februari. Eftersom boken är väldigt bra, har jag höga förväntningar på filmen.

Allt gott till dej!

3 thoughts on “Bio med Benjamin Buttons

  1. Men har inte Män som hatar kvinnor premiär den 27/2…?? Har då jag läst ngn stans, för det är samma kväll som jag ska iväg & se Mustach.Du har en utmaning inne hos mig, kika in & anta den!

  2. Här var jag tvungen kolla förra kommentaren. Men det var som du skrev.Kul att du är här igen, var lite tomt några dagar( ska jag säga som inte heller varit här, fast jag har fuskat och gått runt lite.).Filmen ska jag inte se. Kan inte sitta så länge på en gång.Men cheesecaken. Tål inte jordgubbar, men det andra hade slunkit ner hur lätt som helst.Mums, mums.(Det blev Budap…. idag. Igen).Kram

Kommentera

