Känns konstigt

Banken Nordea i min lilla stad rånades idag. Jag var ca 100 meter därifrån en halvtimme senare. Här kan du se webb-tv. Skönt att ingen skadades!

Allt gott till dej!

One thought on “Känns konstigt

  1. Det där var lite läskigt. När det kommer så nära inpå.Jag är fortfarande vaken. Jag sitter här ganska sent på kvällarna/nätterna.Men du, får man lägga upp så frestande mat så här dags på dygnet???Jag skojar bara, jag ska inte gå och äta något nu.Men det ser himla gott ut.Hoppas du inte blev drabbad av rånet. Men så brukar det väl inte vara.Sov gott nu och ligg inte och tänk på det bara.Kramar om God Natt

Kommentera

