Hur åt du sås och potatis som barn 2

Jag vill så gärna tacka dig som varit vänlig att svara på min lilla enkät angående hur du åt sås och potatis som barn. Jag  har fått härliga, roliga, målande och personliga svar. Det är skoj att min fråga engagerade så många!

Sammanfattningsvis verkar det som om alla mosade sina potatis och hade sås i eller på dem. Många gör detta ännu,  fast då helst hemma. Jag hoppas att fler kan ta sej tid att svara. Klicka här för att komma rätt.

Vill gärna uppmana er som inte smakat än, att börja mosa potatisen och såsen.

Allt gott till dej!

4 thoughts on “Hur åt du sås och potatis som barn 2

Kommentera

