Filmkamera Sanyo Xacti VPC-CG9


Ibland har man bara tur! Yngste sonen fyller 18 om en vecka, och önskade sej en videokamera. Han kollade på internet, både priser och tester. Han skrattade åt mej när jag föreslog att han skulle åka till en affär och titta på en videokamera där… för det var omständigt.

Jag behövde handla idag,, och tog mej till ICAMaxi i Ängelholm, sonen följde med som hjälp, och började med att kolla om de hade videokameror. Ja, de hade en för 1399 :- med 9 Mpixlar och 5x zoom. Så den köpte vi!

Nu har vi precis kollat om det var ett bra köp på Pricerunner. Det visade sej vara ett UTMÄRKT köp! Enligt Pricerunner kostade den 1667-2990 kr. Behöver jag säga att vi är jättenöjda! Kände att jag ville tipsa andra, för den finns säkert på fler ICAMaxi.

youtube kan du se olika provinspelningar om du vill.

Allt gott till dej!

 

3 thoughts on “Filmkamera Sanyo Xacti VPC-CG9

  1. Det är ofta saker är lika billiga i vanliga butiker, det har jag också märkt. Dessutom är det enklare om det skulle bli problem med varan. Det enda som nästan alltid är billigare på nätet (som jag vet) är böcker. Kul att göra fynd, grattis!

Kommentera

