Söndagsmorgon

Vaknade redan 4, och kunde inte somna om. Gav upp, och klev upp för att baka kladdkakan som jag lovat sonen. Inga ägg i kylen! Mindes svagt att maken sagt att han ville ha ägg och sill. Fick åka till Statoil och köpa, de är de enda som hade öppet. Deras ägg stod placerade bredvid öl i 6-pack… Tänkte även köpa frallor, det gillar sönerna på morgonen. Fyra kostade 16 kr och tio kostade 20 kr. Alltså köpte jag tio! Körde till väninna M, och hängde 2 st i en påse i hennes brevinkast. Gick in till grannen och gav dem fyra (han blev jätteglad), sedan hade jag lagom många kvar.

Nu ska jag strax gå tipsrunda med svärfar och svärmor. Maken jobbar. Sedan ska jag köra sönerna till lokalen vi hyrde, så de får städa den. Efter det ska vi till Halmstad för att fira vårt gudbarn som fyller två. Hon är bedårande. Har köpt en ljuvligt mjuk hund, och ett utklädningsset.

Önskar dej en bra dag! Allt gott till dej!Kladdkaka

17 thoughts on “Söndagsmorgon

  1. Ja du Carina….vilken lång dag du har gjort dig :-DÅ snäll e du :)Som du sår…ska du skörda….du kommer att ha fullt i dina lador :)Kram!

  2. Oj kl 4..jag stod upp 8-9 tyckte det var tidigt en söndag*L*Ja det var riktig kul att se bebisen så klart och tydligen..flera gonger låg den men tummelen i munnen…var så gullig så:):) Ha en super dagKram

  3. Oj vilka goda gärningar du redan gjort så här tidigt.Tidigt å tidigt….har tappat dygnsrytmen totalt sen jag blev kräksjuk i fredags. Nu är jag bättre…Man skulle haft en granne som du…:)

  4. Blir imponerad av en sådan energi vid det klockslaget…ut och handla…och baka…du är DUKTIG! Och vad mycket glädje du hann sprida omkring dig redan på morgonen, och säkert fick du mycket värme tillbaka också. Jag blir glad bara av att läsa om det🙂

  5. Det var inte dåligt klockan 4 på morgonen och du ska baka.Då sov jag så gott så gott.Kakan ser smarrig ut.Men annars har här ingenting smakat just nu, men det kommer väl.Men idag köpte jag Budapest och tänkte att smakar inte den, då får jag söka läkare *L* Den var god.Tack för din kommentar.Kramen

  6. Nämen nu är det ju söndag igen….och du är inte här?Hoppas du har något riktigt roligt att göra…roligare än oss alltså hihihihiHa en skön kvällKram

Kommentera

