Spendera tre minuter

Norsk skogskatt
Det har egentligen inte varit meningen att vara borta så länge som jag har varit. Förlåt mej. Jag har inte mått bra. Och, jag går en skrivarkurs, skriver en 20-sidig novell på 10 veckor. Det tar mycket tid, och energi.

Om du vill skratta och förudras idag, titta på The voca people  på youtube, tre väl spenderade minuter!

Dagens bild: Felix, en norsk skogskatt, som jag såg på Arken zoo i helgen. Han var inte till salu,  men han och ytterligare tre katter visades upp av sina ägare, som gärna ”pratade katt” en stund.

Jag återkommer snart med bilder på mina frösådda växter.

Allt gott till dej!

 

One thought on “Spendera tre minuter

  1. fin katt :)men du, de dära tomaterna, har du något extra frö över? skulle gärna vilja prova jag med…. låter himla spännandeha en skön dag och tack för att du är tillbaka igen, jag har kikat in flera gånger men ändå lyckats missa när du väl dök upp igen😉

Kommentera

