Tycho Brahe

Jag såg i tidningen, att restaurangen på båten Tycho Brahe mellan Helsingborg och Helsingör ska stängas. Det tycker jag är tråkigt. Läs även Håkan Lindgrens krönika.

Vid tre tillfällen har jag varit ombord och ätit skaldjursbuffé, och alla tre gångerna har det varit riktigt gott. Faktiskt allra godast senaste gången.

Just nu, i maj månad, kostar en sådan buffé endst 99 Dkr, det är ENORMT prisvärt! Boka bord, mellan måndag och torsdag!

fotbollsgolf 019.jpg

 

fotbollsgolf 020.jpg

 

fotbollsgolf 021.jpg

 

fotbollsgolf 024.jpg

 

fotbollsgolf 026.jpg

 

fotbollsgolf 035.jpg

Ovan ser du ett axplock av bilder som jag tog i förra veckan.

Allt gott till dej!

2 thoughts on “Tycho Brahe

  1. will do! jag har faktiskt velat åka på en sådan skaldjursbuffé men det har inte blivit av än🙂 får ta och fixa det innan jag åker iväg i sommar😀

Kommentera

