Musikskolefestival i Ängelholm

P1000662b.jpg

I ett tält på Tingstorget i Ängelholm, sjöng bl a gymnasiekören en ABBA-medley. Riktigt bra var det! Det hade varit Jazzfestival i fyra dagar redan, och den avslutande dagen, var det Musikskolan som stod i centrum för arrangemangen.

P1000664.jpg

Den här söta tjejjen sjöng också en ABBA-låt.

P1000670.jpg

Två helcoola tjejjer som sjöng Abba, de hade tränat in sköna rörelser, och jag tycker att de såg proffsiga ut!

P1000676.jpg

Titta vilka helrätta ABBA-kläder de har! Jag beundrar dem, och jag hoppas att de hade lika roligt som jag!

P1000701.jpg

Den här basisten är min yngste son!

P1000703.jpg

Här syns resten av personerna i bandet som de bildat på Rockverkstaden. De heter Take off, och de har fem medlemmar. De spelade två låtar, och de var riktigt bra!

Allt gott till dej!

 

2 thoughts on “Musikskolefestival i Ängelholm

  1. Meeen, inte fanns det så söta pojkar när jag var ung????? Var du stoltaste mamman i mannaminne??? ;-D Jag har kommenterat ditt svar i min blogg, men öööhhrmfpppajalfjlfdfa VAR hamnar det hos dej? Mitt liv hotar gå överstyr med detta letande och funderande… Kram

  2. nästan så man kan höra musiken genom orden du skriver :)hur går det med tomater och chili? har du börjat skörda något än?

Kommentera

