Från bad till bangolf

P1010808.jpg

När vi kom ner till havet, såg det ut såhär ungefär. Men, vi hade bestämt oss för att bada, och det gjorde vi. Vattnet har en skön badtemp, på några grader över 20.

P1010844.jpg

Vi värmde oss i solen, som snart tittade fram. Jag och väninna M på Råbocka strand

P1010806.jpg

Och åt några goda jordgubbar, som smakade ljuvligt efter badet

P1010800.jpg

Maken var oxå med

P1010856.jpg

Jag utan solglasögon…

P1010841.jpg

Efter en liten stund var himlen såhär blå, och vi tittade på några pojkar som flög med sin drake

P1010862.jpg

Sedan fick vi för oss att spela bangolf. Det gick jättebra, ända tills det regnade såhär mycket… Vi avslutade när det regnat klart. Jag lyckades få två hole-in-one på 18 hål, men, vann gjorde maken

P1010878.jpg

Efter regnet, låg det dimma över Rönne å. Jag var bara tvungen att ta kort på det.

Vad gjorde du igår?

Allt gott till dej!

 

10 thoughts on “Från bad till bangolf

  1. Verkar ha varit en bra dag…bs.Det är jordgubbar, mango, blåbär, banan, ananas och yogurt.Nattiskramar 4U

  2. Vilka fina bilder. Du verkar ha haft en bra dag vid havet och bangolfbanan. 2 hole in one är ju jättebra.Ha en riktigt go´ torsdag!

  3. Oj, vad du varit med om mycket! Fina bilder har du också.Jag har besvär med min rygg nu. Har ju känning av ischias, så det blir inte så mycket gjort här av det som behövs.Men i går hade jag besök av tre härliga barnbarn och det var roligt.Jag ska i alla fall laga och ändra lite kläder nu om jag kan.Stor kram till dig!

  4. Mmmm härliga sommar bilder.Tänkte vi skulle gå ner till stranden i eftermiddag om det inte börjar regna..måste testa vatnet.Ha det så godtKram

  5. Oj va härligt att få följa dig…i ditt liv.Fina bilder!Ja jag jobbade jag, börjar min 5 veckors semester på måndag!Ha det!

  6. Hej! Alla säger att det har varit varmt i vattnet men inte så varmt att någon får mig dit ner. då måste det vara minst 27 grader. mycket fina bilder. I går var mitt barnbarn Maria här med sin lille son Elias. I morgon ska jag passa han en stund. Ha det bra.Kram/Anita

  7. älskar bilden över Rönne å. magiskvad jag gjorde igår? bakade bröd, träffade väninnor, minglade på stan :)idag har jag varit på en heldagsutflykt på österlen, kommer bilder imorgon, mobilen ligger på laddning. men jag har skrivit något litet idag i alla fall…ha en fortsatt bra kväll

  8. Fina bilder. Nu är jag tillbaka och har läst. Inte för jag kan mycket om golf, men det var ju fina resultat. Men bra att maken vann, de blir så glada då *L*.Vad gjorde jag igår? Satt ute med vänner och grillade och fikade. I går kväll fixade jag bilder 20-01. Med pauser förstås.Kram

Kommentera

