Paolo Roberto kommer igen!

Jag följde Paolo Roberto med stort intresse i våras, och nu såg jag nyss reklam som säger att han kommer tillbaka i rutan med nya matlagningsprogram! Primo Paolo kommer 20 augusti i TV4 Plus. Spika det!

Han är helskön som programledare, entusiastisk, med ett äkta intresse, och skönt naturlig. Maten verkar ljuvlig ´, och idag, för andra gången, gör jag hans lasagne. Recept finner du här! Jag har mer vätska, + några färska tomater, och några fler lasagneplattor i är Paolo, och jag kokar inte plattorna, det har jag provat, och gör aldrig om det.

Allt gott till dej!

5 thoughts on “Paolo Roberto kommer igen!

  1. Han är kul att titta på. Jag och matlagning du vet. Ang ditt förra inlägg, även om det regnade så ä r ju bilderna fina ändå. Jag tror du fattar hur jag menar.Tack för dina snälla ord. Rodnar ju nästan. Bloggen blir kvar precis som den är. Namnet Pippi i Kvadrat också. Vad jag tänker nu i alla fall. Ibland funderar jag. Men….Det är bara namnet jag tog samma som i URL. Var lite trött på PippiFia.Så du är så välkommen, det blir samma gamla fåglar och annat jox.Tack för du vill ha mig kvar. Och Elvis, ja han bara är. Alltså nr1. (för mig)Ha nu en fin fortsättning på helgenKram.

  2. Hejsan !!Jag har skickat ett privat meddelande till dej =)Har äntligen skrapat ihop lite Norgebilder =)Jag gillar också Roberto =) oj mycke glada gubbar här=)=)=)

  3. Jag gillade också hans program, lite naturligt och han verkade ha roligt. Ser fram emot det!Är man en som gillar matlagning, så är såna program intressanta…NattiskramisarPatrik

  4. jag älskar Jamies recept, måste säga att Paolo Roberto inte heller är helt fel i köket. kul att vi har så lika smak trots att vi aldrig träffats🙂

Kommentera

