Igelkott

Jag vill börja med att tacka varmt för att du röstat på mina bilder. Snart är röstningen avslutad, och jag är så glad över stödet jag fått!

Idag var jag och hälsade på en dam på 94 år, med Jessi (en 10-veckors valp), hon sa att det var det bästa som hänt henne på länge. Det var riktigt skoj att se hur glad hon blev!

Men, det jag egentligen ville berätta om, var igelkotten som vi hade i trädgården igår. Jag tog en hel serie bilder på den, från nästan helt hoprullad till gående. Det är något alldeles speciellt med igelkottar, och jag gillar att de engelsktalande kallar den Hedgehog, vilket coolt namn!

Här kommer en kavalkad!

P1030640.jpg

P1030641.jpg

P1030644.jpg

P1030651.jpg

P1030652.jpg

P1030660.jpg

Jag kan bara tycka att den är helt bedårande.

Allt gott till dej

3 thoughts on “Igelkott

  1. Jag gillar också igelkottar men måste säga att jag har bara sett en detta året. Känns som det blir minder o mindre av dem men sen beror det ju såklart också på var man bor.

  2. Vad söt den är. Jag såg en för ett par år sedan här. Men här är så mycket folk så det kanske är därför. Jag läste fel först och tyckte du skrev att du gillade de engelsktalande??? Igelkottar?? Sen såg jag ju.Vad säger Jessi om den. Eller hon kanske inte såg den.Självklar du ska ägna dig åt henne. Hon måste ju ha sin ”mamma”/matte hos sig.Tack för din kommentar.Kram

  3. Jag tycker oxå dom är väldigt söta!Vi har otroligt många här och jag håller på att bli TOKIG på dom… Varje kväll man ska gå ut finns där precis utanför porten.. Och vilken hund blir då liiiiiite överlycklig över att se en framtida vän? Ojojoj va Rick tycker om dom!! Och frustrerad blir han när jag inte låter honom hälsa på dom..

Kommentera

