Badanka?

Idag har det varit ett härligt höstväder! Jag och maken tog med hundarna för en strandpromenad.

P1040342.jpg

Men först en liten tur genom strandskogen

P1040355.jpg

Där hade vi turen att träffa på makens syster, som också har två hundar, en valp och en vuxen.

P1040363.jpg

Ja, det är Jessi, tre månader, som rör sig rekordsnabbt undan från den skrämmande stora valpen som är fem månader….

P1040372b.jpg

Nere på stranden såg jag denna scen. Åh, vad härligt det ser ut!

P1040375.jpg

Långt borta syns Kullen, Jessi funderar på om hon vågar bada

P1040386.jpg

Jo, eftersom att Ella har så vansinnigt roligt med dendär pinnen, bara MÅSTE Jessi också springa ut i vattnet!

P1040393.jpg

Vilken stil hon har!

P1040396.jpg

”Jag vill också ha stil, hur gör man, kan du visa, snälla?”

P1040406.jpg

Avslutningsvis en bild från skogen när vi går tillbaka

Allt gott till dej!

PS. Nej, vi satsade på badhundar, inte badankor DS.

8 thoughts on “Badanka?

  1. Åhhh vad härliga bilder.Visst är det fint med havet. Jag bor ju inte mer än ca 20 minuter från Ystad och stranden men det tråkiga är man man beger sig inte till havet mer än när det e sommar och det e ju väldigt dumt. Det e ju härligt året om.

  2. Naaaaw va sött!!! Och va roligt att se Ella ”in action”. Tycker alltid det är lika roligt att se bilder på Ricks älskade mamma!! =D Hon är sååå fin!!!Hehe, Jessi är oxå superfin så klart!

  3. Hej! Vilka härliga foto allihop. Det är ganska länge sedan vi tog en promenad på stranden. Som Bitte säger så har vi bara 20 minuters väg till Ystad. Men det blir inte av ändå . Däremot går jag mycket i skogen med paxi. Det är ju fint där också. Vad hundarna är fina allesammans. Ha det bra.Kram/Anita

  4. Vilka underbara bilder. Som alltid. Den stora valpen ser ut som den tänker: Vad håller du på med, lite blasé på ett gulligt sätt. Men de verkar ha roligt tillsamman alla.Tack för din kommentar. Ditt förslag var inte alls dumt, men jag mår inte dåligt så utan jag kan inte använda fingrarna alls tidvis, varken tangentbord eller mus. Likaså att fota, det finns ingen kraft att hålla kameran.. Det blir bara någon dag ibland nu ett tag. Men jag har sparat så det finns att ta av. Men det är ju övergående, jag har haft det länge.Önskar dig en riktigt trevlig helgKram

  5. Som vanligt mycket vackra bilder…och vilken mysig promenad ni måste ha haft……och hundarna ÄR ju bara fööör ljuvliga….önskar jag åxå kunde ha hund………suck!!!

  6. Men vad fantastiskt att bo så att man kommer åt en sån fin natur!!!! Om jag nu vore intresserad av hästar och att rida kunde jag helt klart tänka mej att rida där……Kram =)

  7. Dessa badhundar!Mina är också helt galna i att bada…Ser underbart ut.Men den där räkpannan är jag nyfiken på, men jag hittar inget recept…

Kommentera

