Melodifestivalen – rösta på webbjokern nu!

Jag är väl inte sådär extremt förtjust i melodifestivalen, schlagers och så, men, nu har min briljanta kusin skrivit ett bidrag, och då är det klart att jag engagerar mej och stöttar henne!!!

Här finns bidraget, som man kan rösta på i Webbjokern. Röstar gör man genom att skicka ett sms till 72470, i detta fallet skriver du bara 118, för det betalar du 3,60 + trafikavgift.

image001.jpg

Det bidrag som blir framröstat kommer med i melodifestivalen!

Allt gott till dej!

5 thoughts on “Melodifestivalen – rösta på webbjokern nu!

  1. Hej! Låten var bra även om jag inte heller är så intresserad av melodifestivalen. Jag gav den en röst och fick svar med det samma att det var registrerat. Jag tyckte hunden också var söt, Den som man såg några gånger på videon. Nu är det dags att ta itu med disken. Ha det bra.Kram/Anita

  2. Jag älskar melodifestivalen. Måste ha något att göra med uppväxten att gör för jag är inte så intresserad egentligen av musiken. Men det är roligt att följa..Ska kolla..

  3. Varje år svär jag på att aldrig igen se skiten!!! Hahahaha..lär ju sitta klistrad i år igen skulle jag tro. Ska bli spännande att se om den här går vidare…håller tummarnaKramas

Kommentera

