Skratta ikväll

Titta gärna på Wild hogs på TV4  kl 21.30 ikväll. Det är en film som jag har skrattat högt och hjärtligt åt! Kanske även du tycker att den är oemotståndligt rolig! Det finns definitivt igenkänningsfaktor!

Och jag vill gärna visa ett foto! (såklart)

P1030320.jpg

Vi är ute på havet, och trutarna är sååå sugna på ett smakprov. Maken står och sträcker ut handen med en liten sill i. Denhär truten vågade NÄSTAN ta den…

Sa jag en bild, jag skojjade bara…

Nu är det fantastiskt goda svenska äpplen i butikerna, har vi tur, kommer det att gå att köpa dem ända framåt vårkanten. Jag har tagit ett par äppelbilder

Äpplen

Det ser frestande gott ut med daggen hängande såhär

Äpplen 2

Dessa växer på mitt träd. Jag tror att det är Ingrid Marie/Cox Orange, men är inte säker. Goda är de!

Idag ska jag göra viltfärsbiffar, med enkla tillbehör, sås, potatis, skivad gurka, och en liten sallad.

Solen skiner, och jag är på väg ut för att handla lite grädde bl a.

Jag önskar dej en riktigt trevlig helg och

Allt gott till dej!

3 thoughts on “Skratta ikväll

  1. Viilka fina bilder (som vanligt).Vi ska ha kalas i morgon, men jag har ju sån tur att jag har en son som går tredje året på kocklinjen så han fixar maten…Bra va?

  2. Ja du jag såg också filmen ja iallfall nästan, somnade visst på slutet. Dom där fåglarna är vågliga när det gäller mat. Man har ju sett på roliga videor där dom knycker både det ena o det andra ur folks händer.Nu blev jag sugen på äpple.

Kommentera

