Improviserad bloggträff med bebis

Jag hade turen att stöta på min kära bloggvän Virknålen, med sambo och nyfödd son! De satt inne i glass- och våffelcaféet i Hembygdsparken, Ängelholm. Jag blev glad såklart, och bad om att få ta en bild på den lille (T). Han sov så gott i vagnen.

Tor.jpg

Tänk att Virknålen såg precis lite fräsch och söt ut som vanligt. Jag menar, det brukar ofta synas i alla fall lite att man nyss har fött barn, och numer har sömnlösa nätter. Grattis även till det, min vän!

Allt gott till dej!

5 thoughts on “Improviserad bloggträff med bebis

  1. till och med sköterskorna på BB trodde knappt på mig att jag hade fött barn, ett par timmar efter förlossningen gick jag för egen maskin ner till eftervården… då hade jag både klätt på mig, duschat och fixat till mig utan någon hjälp🙂

  2. mysigt med bebisar. själv har jag fått ett barnbarn, första, kom i slutet av mars. jättemysigt att gosa bebis igen.

Kommentera

