Över Stora Bält

Har du åkt över Stora Bält? Eller åtminstone över Öresundabron? Då vet du hur enorma pylonerna är. Här försöker jag visa det, så gott det går. Bilderna är tagna genom vindrutan, i farten… Vi var i Odense tillsammans med vänner på en mässa.

Bron (6).jpg

Från Danska sidan

Bron (8).jpg

Gillar den randiga fyren, dansk sida

Bron.jpg

Bron (11).jpg

 

Bron (9).jpg

Liten man känner sig

Falken.jpg

En falkenerare talade passionerat om sin jaktfalk, som han hade med sig. Vilken fantastiskt vacker fågel!

Allt gott till dej!

3 thoughts on “Över Stora Bält

  1. Hej!! Mycket vacker fågel, MYCKET läskig bro!! Jag har höjdskräck som få!!Har du hunnit kolla min tårtsida?? Gillar du tårtor??Vem läser du helst??Hemikram!!

    • Känner mig som en idiot…Vet att jag såg något om tårtor, nu ser jag inte den länken, inte igår heller… Älskar att baka (står i ett ganska nytt inlägg). Gillar tårtor, nej, nej, jag älskar dem!Jag läser ganska blandat. Favoriter är Arto Paasilinna, Paullina Simons, Robin Hobb, John Irving, Wilbur Smith, Marianne Fredriksson bl a. Just nu läser jag gärna Arnaldur Indriadsson och Robin Young, är inne på en tredje bok av henne, bara i vår.Allt gott till dej!

  2. Loggar in nu efter årets andra stora åskväder…Ur led är vädret!!BSLänken ligger där mina favoriter ligger… Där du också finns!! Titta,det står med stora bokstäver… Vem älskar inte tårta?? *fnissar*John Irving är den enda i din samling som jag läst och ev Robin Young…Jag läste mycket mera förr innan bloggen.. *skrattar*Hemikram!!

Kommentera

