Om tekniska bekymmer på bloggen

Varför i hela friden envisas bloggen med att krångla. Jag har vid ett tillfälle idag fått logga in flera gånger, innan jag blev inloggad. Sedan, om jag sparat bilder till ett inlägg, kan jag inte ändra datumet till dagens. Och, jag kan varken välja nyckelord eller kategori. Det är frustrerande! Så har det varit ett par dagar nu.

Förlåt för drygt veckogamla bilder…

P1060990.jpg

Vy i småbåtshamnen, jag tycker att de små hytterna/fiskarstugorna är så fina

P1060991.jpg

Många har lagt i sina båtar, och hoppas, precis som jag på att det snart ska bli varmare och färre isvindar, och inte så mycket regn.

P1060993.jpg

Pyntat utanför restaurangen som såg stängd ut. Åt en god Gaspacco där förra sommaren.

P1070002.jpg

Lite blyg?

P1070008.jpg

Eller väntar han på småfåglarna som brukar sitta o busken?

P1070010.jpg

Forsythia

Allt gott till dej!

11 thoughts on “Om tekniska bekymmer på bloggen

  1. Tänk dig en hel pack tekniker på AB som inte kan fixa fungerande saker. Sen deras fula design på köpet, vissa mallar har värdelösa länkfunktioner, dessa funkar inte heller. Själva AB på nätet ser ut som en förvirrad toalettborste. Skit packad på skit.

    • Who, det var ord som bet. Hm. Jag hoppas i a f på en lösning, men, det är verkligen DUMT med det onödiga strulet. Allt gott till dej!

  2. Vilken vacker sköldpaddsfärgad katt!! Fina bilder du bjuder på som vanligt *ler* Jag sparar alltid mina inlägg innan jag börjar lägga in bilder för många gånger har det börjat krångla och allt försvunnit…Hemikramar!!

    • Just nu verkar allt fungera normalt igen. Puh. Ja, jag tyckte att den var fin. En vän och konstnär som jag ofta brukade besöka som barn, hade en liknande som de kallade för leverpastej, eftersom det var favoritfödan… Tack för goa kramarAllt gott till dej!

  3. Hej! Ja Maria är lika bestämd idag, tror jag. Kanske inte alltid men ibland. Om man inte ser det på något annat så ser man att det är vår på småfåglarna och allt grönt som slår ut. Det hade blivit ännu finare med lite sol. Den är kanske på väg. Jag hoppas det. Ha dte bra.Kram/Anita

    • Idag känns det härligt ute men ingen sol, och igår var det också skönt, med ganska mycket sol. Roligt att höra att jag tolkade minen på Maria så väl. Det får mej att åter igen undra vad som är medfött. Är envishet medfött? Ja, kanske det! Allt gott till dej!!

    • Klart att du har rätt, det är ju forsythia. Tack! Har ändrat i inlägget. Japp, gillade oxå kissen.kram och allt gott till dej!

Kommentera

